ANDA DALAM BAHAYA SEKIRANYA SILAP MEMBELI....

Kami menerima banyak panggilan dari kalangan pengguna yang mengadu telah mencuba berbagai-bagai ubat, minyak serta krim tetapi langsung tiada kesan. Malah ada yang telah serik untuk mencuba lagi.

Kami amat bersimpati dengan masalah anda. Bagaimanapun kami mendapati ramai kalangan pengguna yang membeli membuta tuli sahaja tanpa banyak mengkaji terlebih dahulu sesuatu produk. Sikap kita, mudah percaya dan mudah terpedaya. Mengapa?

Sekarang ini memang terdapat terlalu banyak ubat moden dari dalam serta luar negara yang mendakwa kehebatan produk masing-masing hebat.

Tanpa peduli sama ada produk tersebut sah, halal atau telah mendapat kelulusan kementarian kesihatan ataupun tidak.

Sebagai contoh kami menerima aduan dari seorang rakan yang telah membeli sebotol pil ubat kuat yang berasal dari Canada yang dijual oleh peniaga tempatan kita. Kesannya, rakan kami tersebut telah terlantar di hospital akibat kejutan jantung secara tiba-tiba.

Begitu juga dengan masyarakat kita yang mudah terpedaya dengan produk berasaskan 'lintah'. Kononnya boleh membesar serta memanjangkan zakar.
Sebenarnya tiada kajian saintifik yang membuktikan bahawa 'lintah' boleh membantu untuk membesar dan memanjangkan zakar.

Malah pakar Sakit Tuan, Dr Ismail Tamby dalam satu kenyataan media tidak lama dulu mempertikai tentang minyak lintah yang dikatakan sebagai meragukan fungsinya. Tiada bukti yang minyak lintah boleh membantu lelaki

Berkaitan kopi pula , banyak sekali terdapat kopi-kopi untuk lelaki dihasilkan. Tetapi awas..ada yang mengandungi sildenafil dan teldanafil tersembunyi di dalam kandungan mereka. Bahan ini hanya boleh diberi atas nasihat doktor sahaja.

Jika pengguna yang mempunyai masalah darah tinggi dan jantung akan mendapat risiko kejutan yang sangat tinggi.

Oleh itu, kani menawarkan tiga produk lelaki yang dihasilkan bagi kegunaan lelaki dan selamat digunakan.